آشنایی با بوشهر
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : tikban
چهار شنبه 23 مهر 1399

بوشهر شهری بندری در استان بوشهر است که در جنوب غربی ایران واقع شده است. در واقع بوشهر بندری شبه جزیره ای است که در بخش مرکزی شهرستان بوشهر قرار دارد و از سمت شمال و غرب و جنوب به خلیج فارس محدود می شود. آب و هوای این شهر نیمه بیابانی گرم است و بیشتر مردم آن هم به زبان فارسی با لهجه محلی تکلم می کنند. طبق اسناد تاریخی این شهر رونق دوباره خود را مدیون نادرشاه افشاراست و نام قدیم آن هم ریشهر بوده است. عوامل مختلفی در رونق بندر بوشهر تاثیر دارد که از مهم ترین آن ها می توان صیادی، وجود نیروگاه اتمی، کشتی سازی و صادرات و... را نام برد.

سنگ بنای اصلی شهر بوشهر توسط اردشیر ساسانی زده شده است و نام اصلی این شهر رام اردشیر بوده است که به مرور زمان این اسم تغییر کرده و امروزه همه مردم این شهر بندری را با نام بوشهر می شناسند. هجدهم اسفند ماه سالروز تاسیس مدرسه سعادت روز ملی بوشهر نام گذاری شده است. البته برخی معتقد بودند که 12 شهریور روز شهادت رئیس علی دلواری باید به نام روز بوشهر نامگذاری می شد.

از دیدنی های بوشهر با خرید بلیط بوشهر دیدن کنید!

بوشهر شهری است بندری که قدمتی چند هزار ساله دارد و به سبب همین تاریخ درخشان خود، دارای آثار تاریخی و بناهای باستانی فراوانی است. جدای از سواحل زیبا و نخلستان های سرسبز، دیدنی های زیادی در این شهر وجود دارد که از مهم ترین آن ها باید به مسجد جامع بردستان اشاره کنیم که در زمان اردشیر ساسانی در این شهر بنا شده است و تا به امروز هم وجود دارد. قلعه خورموج یا قلعه محمد خان دشتی در زمان قاجار به سبک قلعه های سلجوقیان و ساسانیان در شهر خورموج ساخته شده است.

متاسفانه بیشتر قسمت های این قلعه تخریب شده است؛ ولی آنچه که باقی مانده هم دارای اهمیت تاریخی فراوانی است.

قبر ژانرال که متعلق به یکی از فرماندهان ارتش انگلستان است، از دیگر دیدنی های بوشهر محسوب می شود. این فرمانده در جنگ هرات و به دست نیروهای ایرانی کشته شد. خانه رئیس علی دلواری در جنوب شرقی شهر دلوار از دیگر دیدنی های استان بوشهر است که به دوره قاجار تعلق دارد. این خانه توسط بازماندگان رئیس علی دلواری به سازمان میراث فرهنگی تقدیم شد. از دیگر دیدنی های شهر بوشهر می توان به گنبد نمکی جاشک، عمارت تاریخی ملک، مدرسه سعادت مظفری، مدرسه گلستان، کرت کهنسال بوشهر، آب انبار قوام، موزه مردم شناسی بوشهر، بندر سیراف و... اشاره کرد. قدم اول برای لذت بردن از این شهر خرید بلیط هواپیما بوشهر است.


سوغات بوشهر

برای آن که با سوغات شهر ساحلی بوشهر آشنا شوید، حتما سری به بازارهای این شهر بزنید تا از نزدیک هر آن چه را لازم دارید مشاهده نمایید. بوشهر دارای خوراکی های خوشمزه ای است که خریدن و چشیدن طعم آن ها برای هرکسی لذت بخش است. از جمله مهم ترین سوغاتی های این شهر ماهی، میگو، خرما، پنیر نخل، ارده، خارک، حلوای های مخصوص جنوبی و... هستند.

فرودگاه بوشهر

فرودگاه بین المللی شهر بوشهر از جمله سه فرودگاه قدیمی کشور ایران است که به مقاصد مختلف داخلی و خارجی پرواز انجام می دهد. به طور متوسط در هر هفته 70 پرواز داخلی و بین المللی در این فرودگاه انجام می شود که تا کنون هیچ ساحنه هوایی در آن رخ نداده است. فرودگاه بین المللی بوشهر در فاصله 25 کیلومتری بندر و با وسعت 5 هزار هکتار بنا شده است که دارای دو باند پروازی آسفالته هم می باشد.

بلیط ارزان هواپیما بوشهر

همان طور که می دانید، قیمت بلیط بوشهر در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما بوشهر بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان هواپیما بوشهر باشید. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما بوشهر صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان بوشهر نمایید.

بلیط چارتر بوشهر

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت پرواز چارتر بوشهر در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر بوشهر را با بهترین قیمت تجربه نمائید.

بلیط لحظه آخری بوشهر

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید ارزان بلیط هواپیما را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری بوشهر تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری بوشهر می باشد.

 




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بوشهر , بلیط لحظه آخری بوشهر , بلیط هواپیما بوشهر , بلیط بوشهر , بلیط چارتر بوشهر , خرید بلیط بوشهر , قیمت بلیط بوشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند